VERB IN THE SPEECHES OF HIS BLESSED SVIATOSLAV (SHEVCHUK)
Main Article Content
Abstract
Introduction. The relevance of the study is due to the significant role of the sermons of His Beatitude Sviatoslav (Shevchuk) in the formation of the worldview and spiritual values of modern Ukrainian society. The analysis of his speeches allows us to understand more deeply the mechanisms of influence on the audience and the peculiarities of sacred communication. The study of the verb as a key part of speech in this context is especially important, since it is it that conveys the dynamics, calls for action, reveals the essence of spiritual guidelines and moral imperatives offered by the Head of the Ukrainian Greek Catholic Church.
Article Details
References
Білоус Н. П. Інтимізовані дієслівні засоби творення сюжетної динаміки українських казок про
тварин. Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики. 2013. Вип. 23. С. 3–20.
Бугайова О. Специфіка вживання дієслівних форм у текстах соціальної реклами. Соціум. Документ.
Комунікація .Серія: Філологічні науки. 2019. Вип. 7. С. 93–108.
Вихованець І. Р., Городенська К. Г. Теоретична морфологія української мови. Київ : Пульсари, 2004. 398 с.
Ділай І. Когнітивні дієслова в лексико-семантичній системі англійської мови: історія та перспективи
дослідження. Вісник Львівського університету. Серія : Іноземні мови. 2014. Вип. 22. С. 28–37.
Зелінська О. І. Особливості функціонування частин мови в рекламних текстах. Держава та регіони.
Серія: Гуманітарні науки. 2017. № 3 (50). С. 26–30.
Ковальова Г. М. Прагматичний потенціал дієслів у мовно-комунікативній організації химерних
романів Є. Гуцала та О. Ільченка. Філологічні студії. 2014. Вип. 10. С. 182–189.
Малишева М. А. Таксономія імператива в релігійному дискурсі. Актуальні проблеми української
лінгвістики: теорія і практика. 2018. Вип. 36. С. 169–186 8. Нера Н. Я. Дієслова як маркери репрезентації невласне-прямої мови у структурі оповіді. Науковий
вісник ХДУ. Серія : Германістика та міжкультурна комунікація. 2023. № 1. С. 35–39.
Скочко І. В., Козуб Л. С. Прагматичний потенціал сучасних англомовних рекламних текстів.
Молодий вчений. 2018. № 10 (62). С. 548–550.
Łuczeńczyk P. Funkcja perswazyjna czasownikowej kategorii osoby w kazaniu. Językoznawstwo:
współczesne badania, problemy i analizy językoznawcze. 2007. № 1. S. 79–87.
Zając A. Wariantywność czasowników percepcji wzrokowej w pismach św. Franciszka z Asyżu. Problemy
translatorskie w przekładach z łaciny na język polski i włoski. Roczniki humanistyczne. 2024. T. LXXII. Z. 8. S. 148–162.