FASHION-КОНТЕНТ У СОЦІАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ «ІНСТАГРАМ»

Main Article Content

Т. Г. Бондаренко

Abstract

Статтю присвячено дослідженню fashion-контенту, представленого в соціальній мережі «Інстаграм». З’ясовано термінологійну сутність термінів «fashion-контент», «fashion-блогінг», «fashion-блогер» та суміжних понять. Досліджено сучасні тенденції розвитку fashion-блогінгу на прикладі дописів найбільш популярних в Україні fashion-блогерів. Проаналізовано практику створення модних дописів у соцмережевому просторі, зосереджено увагу на лінгвальних особливостях функціювання fashion-контенту в інстаграмі. Наголошено, що сучасний fashionконтент у соціальних мережах представлений авторськими роздумами, які поєднують текстові повідомлення, візуальний ряд, коментарі до опублікованих дописів. Основне призначення fashionблогів – висвітлювати модне й стильне життя, рекламувати товари, послуги, пропонувати користувачам певні дії, як-от відвідування виставок, показів мод, різних івентів, маркетингових заходів, подорожування та ін. Серед тематичних векторів виокремлено інформування про останні події в індустрії моди, рекомендації щодо одягу, косметики, аксесуарів, розповіді про торгові марки, бренди, останні тенденції розвитку світу моди та ін. Схарактеризовано тематичну лексику, що слугує маркером модного дискурсу: назви одягу; взуття; аксесуарів; кольорів; торгових брендів; стилю; особливостей крою; імен кутюр’є, дизайнерів, зірок шоубізнесу тощо. Зафіксовано частотну групу слів із розмовного стилю мови, а також сленгові й жаргонні одиниці, що наближають автора блогу до своєї аудиторії. Унаслідок змістового аналізу окреслено узагальнений соціально-демографічний профіль fashion-блогерів.

Article Details

Section
Статті

References

Гурова О. Ю. Социология моды: обзор классических концепций. URL : http://ecsocman.hse.ru/data/2011/12/19/1270386284/Gurova.p f (дата звернення : 26.11.2020).

Зиммель Г. Мода. Избранное. Москва : Юрист, 1996. Т. 1. 320 с.

Корнеенко О. Дискурс fashion-блогов (на примере деятельности белорусских fashion-блогеров).

URL : https://elib.bsu.by/bitstream/123456789/193644/1/54-58.pdf (дата звернення : 20.11.2020).

Різун В., Скотнікова Т. Методи наукових досліджень у журналістикознавстві. Київ : Преса України, 2008. 144 с.

українських fashion-блогерів, на яких варто підписатися в Instagram. URL : https://elle.ua/stilzhizni/blog_stil_zhizni/10-ukranskih-fashion-blogerv-na-yakih-varto-pdpisatisya-v-instagram/ (дата звернення: 22.11.2020).